ПРВИ СЕМЕСТАР |
Историја опште књижевности 1 |
Основни појмови науке о књижевности 1 |
Практикум из опште књижњвности 1 |
Античке поетике 1 |
Античка драма 1 |
Трагички јунак |
Античка лирика -> лирика: избор |
Kњижевни канон у настави |
Хомерови епови |
ДРУГИ СЕМЕСТАР |
Историја опште књижевности 2 |
Основни појмови науке о књижевности 2 |
Практикум из опште књижевности 2 |
Античке поетике 2 |
Библијска праисторија и Мојсијево Петокњижје |
Античка драма 2 |
Стих и стил у настави |
Овидијева поезија и поетика |
Вергилијева поезија и поетика |
ТРЕЋИ СЕМЕСТАР |
Историја опште књижевности 3 |
Основни појмови науке о књижевности 3 |
Практикум из опште књижевности 3 |
Естетика 1 |
Kњижевност европског барока |
Шекспир и ренесансна драма у Европи: историјске драме и комедије |
Данте 1 |
Роман XVIII века у настави 1 |
Студије културе и компаративна књижевност 1 |
ЧЕТВРТИ СЕМЕСТАР |
Историја опште књижевности 4 |
Основни појмови науке о књижевности 4 |
Практикум из опште књижевности 4 |
Естетика 2 |
Књижевност европског класицизма |
Шекспир и ренесансна драма у Европи: трагедије и трагикомедије |
Метафизика љубави: лирска поезија и филозофија љубави у средњем веку и ренесанси |
Аутобиографски дискурси код Монтења и Русоа |
Данте 2 |
Роман XVIII века у настави 2 |
Студије културе и компаративна књижевност 2 |
ПЕТИ СЕМЕСТАР |
Преглед историје опште књижевности III/1 |
Преглед историје опште књижевности III/2 |
Историја опште књижевности 5 |
Естетика 3 |
Теорије књижевности немачког преромантизма и романтизма |
Практикум из опште књижевности 5 |
Гете и просветитељство 1 |
Гете и романтизам 1 |
Иго и роматизам у настави |
Флобер и уметност романа: Госпођа Бовари и Сентиментално васпитање |
Два лица класичног романа: Стендал и Балзак |
Романтичарска проза |
Поезија енглеског романтизма 1 |
Аспекти романа Достојевског 1 |
Теоријe жанра 1 |
ШЕСТИ СЕМЕСТАР |
Историја опште књижевности 6 |
Естетика 4 |
Књижевне теорије од романтизма до натурализма |
Практикум из опште књижевности 6 |
Гете и просветитељство 2 |
Гете и романтизам 2 |
Европски роман XIX века и савремене наратолошке теорије 1 |
Херменеутички приступ у настави: тумачење Хелдерлинових христолошких химни |
Флобер и уметност романа: Саламба и Бувар и Пекише |
Два лица класичног романа: Стендал и Балзак |
Романтизам и реализам: преиспитивање граница |
Поезија енглеског романтизма 2 |
Аспекти романа Достојевског 2 |
Теоријe жанра 2 |
СЕДМИ СЕМЕСТАР |
Историја опште књижевности 7 |
Савремена књижевна теорија 1 |
Историја уметности 1 |
Практикум из опште књижевности 7 |
Проза ХХ века 1 |
Европски роман XIX века и савремене наратолошке теорије 2 |
Симболизам у европској поезији 1 |
У трагању за изгубљеним временом: роман и аутобиографија |
Англоамеричка теорија прозе ХХ века |
Театар апсурда |
Дискурс модерне драме |
Постмодерна проза: Еко, Калвино, Табуки |
Постмодернизам и теорија могућих светова |
Постмодернистичка кратка прича |
Авангардно песништво у настави |
Центар и маргина: савремена књижевнотеоријска читања поезије |
Деконструкција |
ОСМИ СЕМЕСТАР |
Историја опште књижевности 8 |
Савремена књижевна теорија 2 |
Историја уметности 2 |
Практикум из опште књижевности 8 |
Проза ХХ века 2 |
Симболизам у европској поезији 2 |
Женет и Пруст: наратолошки приступ |
Англоамеричка проза XX века |
Набоков |
Књижевно-теоријскa терминологијa и изучавање културе |
Проза Франца Кафке |
Модерно песништво |
Поезија на рубу: савремена књижевнотеоријска читања |
Сукобљени модели интертекстуалности |
Теорије рода у настави |
Време у драми 19. и 20. века |
Ками |
ГРУПЕ 01, 05, 06 и 36 |
Општа књижевност I ; Основна литература за писање семинарског рада; Упутства |
Општа књижевност II |
Водич за спремање завршног усменог испита из ОК2 |
Општа књижевност 3 |
Преглед опште књижевности 1 (стари наставни план) |
Преглед опште књижевности 1 |
Преглед опште књижевности 2 (стари наставни план) |
Преглед опште књижевности 2 |
Преглед опште књижевности 3 |
Преглед опште књижевности 4 |
Роман XVIII века и романтизам |
УВОД У ТЕОРИЈУ КЊИЖЕВНОСТИ |
Увод у теорију књижевности 1 и 2 (групе 17, 18, 19, 20, 21, 24 и 25) |
Увод у теорију књижевности 1 (групе 01, 04, 26 и 36) |
Увод у теорију књижевности 2 (групе 01, 04, 26 и 36) |
Увод у теорију књижевности 1 (групе 09, 13, 14, 15, 16, 23, 27, 28, 29, 37) |
Увод у теорију књижевности 2 (групе 09, 13, 14, 15, 16, 23, 27, 28, 29, 37) |
Увод у теорију књижевности 1 (испитна питања) |
Увод у теорију књижевности 2 (испитна питања) |
СТАРИ НАСТАВНИ ПЛАН |
Општа књижевност и теорија књижевности 1 |
Основни појмови науке о књижевности 2 |
Општа књижевност |
ДЕВЕТИ СЕМЕСТАР |
Примена књижњвноисториографских метода |
Академско писање |
Интерпретативне теорије |
Преглед књижевних теорија |
Постмодерни Шекспир(и) |
Шекспир и постмодерна култура |
Shakespeare and Postmodern Culture |
Ролан Барт: текст и критика |
Наслеђе Сопствене собе: појам рода и проучавање књижевности |
Жанр и род (девојачки роман) |
Књижевност и филм: преображаји дискурса |
Компаративни приступ књижевности у настави |
ДОКТОРСКЕ СТУДИЈЕ |
Достојевски и проблем теодицеје |
Историја књижeвноисториографских идеја |
Проблем форме у естетици |
Теорија рода и разлике и дигитална хуманистика |
Модерни свет у Апдајковој прози |
Теорије романа |
Генетичка критика |
Тематологија |
Књижевност, фикција и истина |
Интертекстуалне теорије |
Књижевнe теорије од антике до романтизма |
Шекспир и европска култура |
Женска/феминистичка и феминофилна штампа између 1890. и 1941. године |
Теорија, активизам и културне/уметничке праксе: феминистичка штампа у Србији ’90-их и 2000-их година |
Деконструкција као начин читања и тумачења текста |
Мода и антимода у књижевности и друштву |