2110045 - Poljska književnost 5
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Poljska književnost 5 | |||
| Akronim | 2110045 | |||
| Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
| Modul | modul Poljski jezik, književnost, kultura | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Položeni predmeti Poljska književnost 1-4 | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Proširivanje stečenog znanja iz poljske književnosti XIX veka, osposobljavanje za kreativno čitanje, analizu i tumačenje teksta. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Student će steći detaljniji uvid u književni proces, poeziju, žanrovsku piramidu književnosti poljskog romantizma i pozitivizma; steći će praktično znanje o književnim tekstovima i njihovom kulturnom kontekstu. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Poljski romantizam - osnovne karakteristike; tipologija književnosti romantizma; žanrovska inovacija; predstavnici: Adam Mickjevič. Poljski pozitivizam (realizam) - osnovne karakteristike; tipologija književnosti pozitivizma; žanrovska inovacija; predstavnici. Pesnici: Adam Asnik i Marija Konopnjicka. Proza: Eliza Ožeškova. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Praktični rad na tekstovima - analiza, interpretacija, kontekst. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja, vežbanja, video materijal, prezentacije, diskusija, rad u grupama, istraživački rad. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 30 | Pismeni ispit | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 70 | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | ||||
