| Naziv |
Kritička i otvorena pedagogija u nastavi i učenju stranih jezika |
| Akronim |
2115058 |
| Studijski program |
Jezik, književnost, kultura,Srpska književnost i jezik sa komparatistikom |
| Modul |
modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti i kulture |
| Tip studija |
osnovne akademske studije |
| Nastavnik (predavač) |
|
| Nastavnik/saradnik (vežbe) |
|
| Nastavnik/saradnik (DON) |
|
| Broj ESPB |
3.0 |
Status predmeta |
izborni |
| Uslovljenost drugim predmetima |
|
Oblik uslovljenosti |
|
| Ciljevi izučavanja predmeta |
Upoznavanje sa osnovnim principima kritičke i otvorene pedagogije i njene veze sa nastavom i učenjem stranih jezika. Razumevanje i kritička analiza pojma kritičke i otvorene pedagogije u kontekstu nastave i učenja stranih jezika, na globalnom, regionalnom i lokalnom nivou. |
| Ishodi učenja (stečena znanja) |
Opšte kompetencije: sposobnost analize i sinteze, sposobnost jezičkog organizovanja, adekvatna usmena i pisana komunikacija, kritički pristup u razmatranju i evaluaciji obrazovnih fenomena.
Specifične kompetencije: razumevanje i kritičko tumačenje pojmova kritičke i otvorene pedagogije u kontekstu nastave stranih jezika; razumevanje uloge stranih jezika u holističkom razvoju pojedinca i u razvoju društva; osvešćivanje i razvoj različitih komponenti interkulturne kompetencije; sposobnost za proaktivan pristup nastavi i učenju stranih jezika uz osnovno razumevanje pojma transdisciplinarnosti. |