| Naziv |
Višejezičnost i usvajanje jezika |
| Akronim |
21D15004 |
| Studijski program |
Jezik, književnost, kultura |
| Modul |
modul Jezik, modul Književnost, modul Kultura, modul Srpska književnost, modul Srpski jezik |
| Tip studija |
doktorske akademske studije |
| Nastavnik (predavač) |
|
| Nastavnik/saradnik (vežbe) |
|
| Nastavnik/saradnik (DON) |
|
| Broj ESPB |
9.0 |
Status predmeta |
izborni |
| Uslovljenost drugim predmetima |
|
Oblik uslovljenosti |
|
| Ciljevi izučavanja predmeta |
Cilj predmeta je da se studenti upoznaju sa dominantnim istraživačkim tendencijama i nalazima u oblasti individualne višejezičnosti. Kritičkom analizom i evaluacijom realizovnih istraživanja u domenu psiholingvistike i teorije usvajanja drugog jezika, studenti će bolje razumeti individualne i društvene faktore koji utiču na višejezičnost, radiće na razvoju svoje naučne i akademske kompetencije i dalje se osposobljavati za samostalno istraživanje. |
| Ishodi učenja (stečena znanja) |
Opšti ishodi - Povećan nivo profesionalne kompetencije; osposobljenost studenata da naučno, stručno i kritički misle i da se samostalno uključuju u naučne aktivnosti.
Specifični ishodi - Studenti prepoznaju, tumače i kritički analiziraju ključne teme u vezi sa višejezičnošću u domenu akvizicione i psiholingvistike, procenjuju kvalitet dostupnih istraživanja i identifikuju fenomene i procese koje je potrebno dalje ispitati. Predlažu kreativna i relevantna istraživačka pitanja na temu višejezičnosti i kreiraju plan istraživačkog projekta uz eventualnu podršku nastavnika. |