| Назив | Вишејезичност и усвајање језика |
|---|
| Акроним | 21Д15004 |
|---|
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура |
|---|
| Модул | модул Језик, модул Књижевност, модул Култура, модул Српска књижевност, модул Српски језик |
|---|
| Тип студија | докторске академске студије |
|---|
| Наставник (предавач) | |
|---|
| Наставник/сарадник (вежбе) | |
|---|
| Наставник/сарадник (ДОН) | |
|---|
| Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни |
|---|
| Условљеност другим предметима | | Облик условљености | |
|---|
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да се студенти упознају са доминантним истраживачким тенденцијама и налазима у области индивидуалне вишејезичности. Критичком анализом и евалуацијом реализовних истраживања у домену психолингвистике и теорије усвајања другог језика, студенти ће боље разумети индивидуалне и друштвене факторе који утичу на вишејезичност, радиће на развоју своје научне и академске компетенције и даље се оспособљавати за самостално истраживање. |
|---|
| Исходи учења (стечена знања) | Општи исходи - Повећан ниво професионалне компетенције; оспособљеност студената да научно, стручно и критички мисле и да се самостално укључују у научне активности.
Специфични исходи - Студенти препознају, тумаче и критички анализирају кључне теме у вези са вишејезичношћу у домену аквизиционе и психолингвистике, процењују квалитет доступних истраживања и идентификују феномене и процесе које је потребно даље испитати. Предлажу креативна и релевантна истраживачка питања на тему вишејезичности и креирају план истраживачког пројекта уз евентуалну подршку наставника. |
|---|