| Naziv |
Osnovi metodologije glotodidaktičkih istraživanja |
| Akronim |
21M15001 |
| Studijski program |
Bibliotekarstvo i informatika,Jezik, književnost, kultura |
| Modul |
modul Anglistika, modul Germanske studije: Zapadna i Severna Evropa, modul Iberijske studije, modul Italijanski jezik, književnost i kultura, modul Književnost i kultura, modul Komunikacija, mediji i kultura, modul Nastava stranih jezika, modul Orijentalne studije, modul Romanistika, modul Slavistika |
| Tip studija |
master akademske studije |
| Nastavnik (predavač) |
|
| Nastavnik/saradnik (vežbe) |
|
| Nastavnik/saradnik (DON) |
|
| Broj ESPB |
6.0 |
Status predmeta |
obavezan |
| Uslovljenost drugim predmetima |
|
Oblik uslovljenosti |
|
| Ciljevi izučavanja predmeta |
Upoznavanje sa funkcijom i važnim karakteristikama istraživanja, kao i osnovnim metodama i postupcima u realizaciji naučnih i stručnih istraživanja u domenu glotodidaktike. Na ovaj način, studenti se osposobljavaju da samostalno i timski proučavaju aktuelne pojave i procese u nastavi stranih jezika. Sem toga, razvijaju kritički aparat za procenu kvaliteta dostupnih istraživanja i primenjivosti rezultata u domenu nastave stranih jezika. Aktivnosti predviđene predmetom pripremaju studente za realizaciju istraživanja za samostalni završni rad. |
| Ishodi učenja (stečena znanja) |
Opšti ishodi – Povećan nivo profesionalne kompetencije; osposobljenost studenata da naučno, stručno i kritički misle, da uočavaju, proučavaju i istražuju pojave i procese u domenu glotodidaktike. Povećan stepen akademske i digitalne kompetencije, kao i sposobnosti za rad u timu.
Specifični ishodi – Studenti mogu da prepoznaju, definišu i kritički analiziraju metode dostupnih istraživačkih projekata u domenu glotodidaktike. Umeju da identifikuju različite faze u istraživanju i da na teorijski zasnovan i kreativan način dođu do metodoloških rešenja za proučavanje pojava i procesa u nastavi stranih jezika. Studenti mogu da realizuju istraživački projekat manjeg obima, uz mentorsku podršku. |