2115057 - Primenjena lingvistika za hispaniste
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Primenjena lingvistika za hispaniste | |||
| Akronim | 2115057 | |||
| Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
| Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti i kulture | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Oblik uslovljenosti | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Razvoj teorijsko-praktičnih znanja o ključnim elementima procesa nastave i učenja stranog jezika i o metodici nastavnog časa, kao i razvoj pedagoških i metodičko-didaktičkih kompetencija neophodnih za realizaciju nastave španskog kao stranog jezika. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Opšte kompetencije: sposobnost analize i sinteze, sposobnost jezičkog organizovanja, adekvatna usmena i pisana komunikacija, uočavanje i razumevanje raznolikosti u različitim jezicima, sposobnost praktične primene znanja, kreativnost u jeziku. Specifične kompetencije: razumevanje i kritička analiza različitih elemenata nastavnog procesa u skladu sa principima diferencijacije i individualizacije u nastavi stranih jezika; sposobnost za samostalno vođenje nastave i učenja španskog kao stranog jezika; poznavanje elemenata plana i programa, sposobnost za njihovu kritičku analizu i prilagođavanje vlastitim potrebama; komunikativna kompetencija na španskom na nivou B2-C1. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Upoznavanje studenata s različitim elementima nastavnog procesa i njihova analiza: analiza potreba učenika, izrada nastavnog plana i programa sa svim elementima (identifikacija ciljeva i ishoda, osmišljavanje nastavnog plana, osmišljavanje, primena i evaluacija nastavnih aktivnosti, odabir nastavnog materijala, evaluacija procesa učenja i nastave); priprema časa kao jedinstvene celike koja je u skladu sa nastavnim planom i programom. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Analiza pojmova i procesa koji su uvedeni na časovima teorijske nastave, razvijanje kritičkog aparata studenata kroz interaktivne vežbe i analizu aktivnosti koje odgovaraju različitim pristupima i metodima nastave stranih jezika. | |||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | ||||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 40 | Pismeni ispit | 20 | |
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 20 | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 20 | |||
