2115057 - Примењена лингвистика за хиспанисте
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Примењена лингвистика за хиспанисте | |||
| Акроним | 2115057 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Развој теоријско-практичних знања о кључним елементима процеса наставе и учења страног језика и о методици наставног часа, као и развој педагошких и методичко-дидактичких компетенција неопходних за реализацију наставе шпанског као страног језика. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Опште компетенције: способност анализе и синтезе, способност језичког организовања, адекватна усмена и писана комуникација, уочавање и разумевање разноликости у различитим језицима, способност практичне примене знања, креативност у језику. Специфичне компетенције: разумевање и критичка анализа различитих елемената наставног процеса у складу са принципима диференцијације и индивидуализације у настави страних језика; способност за самостално вођење наставе и учења шпанског као страног језика; познавање елемената плана и програма, способност за њихову критичку анализу и прилагођавање властитим потребама; комуникативна компетенција на шпанском на нивоу Б2-Ц1. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Упознавање студената с различитим елементима наставног процеса и њихова анализа: анализа потреба ученика, израда наставног плана и програма са свим елементима (идентификација циљева и исхода, осмишљавање наставног плана, осмишљавање, примена и евалуација наставних активности, одабир наставног материјала, евалуација процеса учења и наставе); припрема часа као јединствене целике која је у складу са наставним планом и програмом. | |||
| Садржај практичне наставе | Анализа појмова и процеса који су уведени на часовима теоријске наставе, развијање критичког апарата студената кроз интерактивне вежбе и анализу активности које одговарају различитим приступима и методима наставе страних језика. | |||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | ||||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 40 | Писмени испит | 20 | |
| Практична настава | Усмени испит | 20 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 20 | |||
