2125024 - Албански језик 4
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Албански језик 4 | |||
| Акроним | 2125024 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Албански језик, књижевност, култура | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Положен испит из Албанског језика 3 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање и активно овладавање морфолошким закономерностима везаним за флексију именица, заменица, придева и др. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент је у стању да унапреди претходно знање и да га продубљује сталним радом на часу и ван тога. У стању је да анализира и да успешно примењује сва граматичка правила које је стекао током другог семестра на предавањима. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Императив, оптатив и адмиратив. Безлични (имперсонални) глаголи. Партицип, герундив, инфинитив. Непроменљиве врсте речи (предлози, прилози, речце, везници, узвици). Слагање времена. | |||
| Садржај практичне наставе | 1. Интерактивна предавања са активним учешћем студената и стално развијање дискусије о појединим феноменима везаним за морфолошки подсистем савременог албанског језика. 2. Вежбе које се састоје у концизном обнављању теоријских проблема из морфологије презентованих на предавањима. Средиште вежби чини активан практични рад на идентификацији, трансформацијама и увежбавању облика наведених врста речи на непознатим реченицама и текстовима. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 1 | 1 | |||
| Методе извођења наставе | 1. Интерактивна предавања са активним учешћем студената и перманентно развијање дискусије о појединим феноменима везаним за морфолошки подсистем савременог албанског језика. 2. Вежбе које се састоје у концизном обнављању теоријских проблема из морфологије презентованих на предавањима. Средиште вежби чини активан практични рад на идентификацији, трансформацијама и увежбавању облика наведених врста речи на непознатим реченицама и текстовима. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 20 | |||
| Семинари | ||||
