21М14001 - Методичка пракса: хоспитовање (француски језик)
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Методичка пракса: хоспитовање (француски језик) | |||
| Акроним | 21М14001 | |||
| Студијски програм | Библиотекарство и информатика,Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Англистика, модул Иберијске студије, модул Језик и лингвистика, модул Књижевност и култура, модул Настава страних језика, модул Оријенталне студије, модул Романистика, модул Славистика | |||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљеност другим предметима | Положен испит Дидактика француског језика или неки сличног назива. | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Стицање знања и вештина неопходних за рад у школској настави француског језика, као и базичног професионалног искуства у наставној пракси и подстицање критичког преиспитивања праксе. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент уме да примени знања о методској адекватности, методици, методичким радњама и активностима приликом припремања и реализације наставних садржаја у школи и има формиране основе за даљи развој професионалних компетенција. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Упознавање са одговарајућом дидактичком литературом, начином писања припреме за час и вођењем дневника методичке праксе (протоколом посматрања), односно опсервацијом као техником прикупљања података у природној средини. | |||
| Садржај практичне наставе | Хоспитовање у школи - редовно похађање наставе и активан рад са ученицима и наставником-сарадником. Редовно вођење дневника праксе. Учествовање у настави у договору са наставником-сарадником (парцијално држање часа, организовање активности, израда паноа и слично). Учествовање у допунској и додатној настави, у договору са наставником.-сарадником, као и у ваннаставним активностима (у организацији приредби, посети изложбама, предавањима и слично). Увид у наставну документацију: попуњавање дневника, израда месечних и годишњих планова наставника, и слично. Писање припреме за реализацију часа. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Метода предавања и активне методе (симулација, дискусија, пракса, „обрнута настава“, учење примењивањем/делањем и сл.) | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | 50 | Усмени испит | 40 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
