21М26004 - Дискурс јавне комуникације
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Дискурс јавне комуникације | |||
| Акроним | 21М26004 | |||
| Студијски програм | Библиотекарство и информатика,Језик, књижевност, култура,Превођење | |||
| Модул | модул Англистика, модул Иберијске студије, модул Језик и лингвистика, модул Књижевност и култура, модул Комуникација, медији и култура, модул Настава страних језика, модул Оријенталне студије, модул Романистика, модул Славистика | |||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Оспособљавање студената за различите аспекте и нивое лингвистичке анализе дискурса јавне комуникације и развијање критичког разумевања употребе и злоупотребе језика у говорном и писаном дискурсу јавне комуникације. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Способност разумевања специфичних структурних и функционалних обележја различитих типова и жанрова дискурса јавне комуникације. Развијена способност за њихову критичку анализу. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Критичка анализа дискурса (теоријско-методолошко заснивање). Различити типови и жанрови дискурса јавне комуникације. Структурно-функционална обележја дискурса свакодневне конверзације. Структурно-функционална обележја медијског дискурса. Структурно-функционална обележја академског дискурса. Структурно-функционална обележја медицинског дискурса. Структурно-функционална обележја педагошко-образовног дискурса. | |||
| Садржај практичне наставе | Практично оспособљавање студената за прикупљање релевантне језичке грађе (корпуса), за анализу прикупљене грађе, као и за адекватну интерпретацију и генерализацију резултата добијених при анализи. | |||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Интерактивне, уз активно учешће студената, како на предавањима, тако и на вежбама. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 50 | |
| Практична настава | 40 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
