2115055 - Активности и стратегије у комуникацији на страном језику
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Активности и стратегије у комуникацији на страном језику | |||
| Акроним | 2115055 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са различитим активностима и стратегијама у комуникацији на (страном) језику ради развоја комуникативне компетенције; развој метакогнитивне свести како би се дошло до теоријски заснованих и креативних решења којима ће студенти побољшати властити процес учења страног језика, али и стећи знања која ће накнадно моћи да примене у настави страног језика. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти су упознати са различитим активностима усмене и писане комуникације, као и стратегијама које се примењују приликом комуникације на страном језику. Кроз анализу и евалуацију процеса комуникације унапређује се властито учење страног језика у личном, јавном и академском домену, студенти се оспособљавају да прилагоде сопствени приступ околностима у којима се налазе и конкретним потребама комуникативних ситуација. Развој аутономије и критичке свести. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Комуникација, комуникацијске активности и стратегије. Активности и стратегије усмене и писане рецепције. Активности и стратегије усмене и писане интеракције. Активности и стратегије усмене и писане продукције. Медијација и интеркултурно посредовање. | |||
| Садржај практичне наставе | Практичне активности и задаци којима се активирају и промишљају различите активности и стратегије комуникације. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | ||||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 40 | Писмени испит | ||
| Практична настава | Усмени испит | 40 | ||
| Пројекти | 20 | |||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
