21Д19006 - Постколонијални дискурс (англофона књижевност писаца из Индије)
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Постколонијални дискурс (англофона књижевност писаца из Индије) | |||
| Акроним | 21Д19006 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Језик, модул Књижевност, модул Култура, модул Српска књижевност, модул Српски језик | |||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | ||||
| Исходи учења (стечена знања) | ||||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Постколонијална књижевност као појава - са научног, културолошког и књижевно-критичког становишта. Преглед књижевно-критичких радова неких од кључних теоретичара из области постколонијалне теорије културе и општих тема које су најприсутније у њиховим делима, као основа за анализу дела постколонијалне књижевности. Дефинисање најбитнијих појмова у постколонијалној критици и теорији (као што су то аутентичност, културна хибридност, политика рода, или бинарне категорије културолошке класификације). Британско-индијске везе, индоенглеска књижевност и њени најзначајнији романописци, анализа одабраних дела и доношење закључака на основу те анализе а у оквиру теоријских поставки. | |||
| Садржај практичне наставе | ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 4 | ||||
| Методе извођења наставе | ||||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | 70 | ||
| Практична настава | 30 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
